Вище професійне училище №11
м.Вінниці
Вище професійне училище №11 м.Вінниці

Методична комісія викладачів точних наук

  • Now you can have links!
  • Or any html you want inside of captions!
  • Donec in ante. Donec pretium.
  • Integer id dolor a erat sagittis volutpat.
  • Aliquam erat volutpat.
  • Integer id dolor a erat sagittis volutpat.
  • Aliquam erat volutpat.

Інформація про комісію


«Головне – навчити дітей мислити»

Б. Брехт

Якісний склад методичної комісії точних наук :

Андрущак В.В., 23.07.1992 р. народження, ВДПУ ім.М.Коцюбинського, фізика, заг. педстаж 3 р., викладач ІІ кваліфікаційної категорії у 2016 р.

Зацерковна Л.В. ,18.09.1973 р. народження ,ВДПУ ім..М.Коцюбинського, математика, інформатика, заг. педстаж 21 р., викладач вищої кваліфікаційної категорії, пед. звання «Старший викладач» у 2012р., курсова перепідготовка 2012, 2014рр., НМЦ ПТО у Вінницькій області.

Коцюбинська Л.С., 07.04.1963 р. народження, ВДПІ ім. М. Островського, математика, фізика, заг. педстаж 31 р., викладач вищої кваліфікаційної категорії, пед. звання «Викладач-методист» у 2015р., курсова перепідготовка 2013 р., ВОІПОПП.

Лужко О.В.,21.08.1979 р. народження, ВДПУ ім. Коцюбинського, математика, інформатика, заг. педстаж 14р., викладач вищої кваліфікаційної категорії, пед.звання «Старший викладач» у 2015р., курсова перепідготовка 2014 р., ВОІПОПП.

Юрчук В.В., 16.04.1968р. народження, Запорізький державний університет, фізика, астрономія, заг. педстаж 27р., викладач вищої кваліфікаційної категорії, пед. звання «Старший викладач» у 2012р., курсова перепідготовка 2012р., ВОІПОПП.

Викладачі методичної комісії працюють над загально училищною проблемою «Удосконалення уроку як засіб розвитку творчої особистості педагогічних працівників та учнів» та проблемним питанням методичної комісії «Форми і методи активізації діяльності учнів на різних етапах уроку»

Основні завдання:

  • досягнення якісно нового рівня у вивченні предметів точного циклу;
  • ріст рівня педагогічної майстерності викладачів;
  • надання реальної дієвої допомоги викладачам в розвитку їх професійної майстерності.

Шляхи реалізації завдань:

  • систематичне вивчення та аналіз стану викладання, рівня і якості знань, практичних умінь і вихованості учнів;
  • вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків.

· організація та проведення відкритих уроків з наступним їх обговоренням,обмін досвідом роботи

Складаючи план роботи методичної комісії, враховуємо:

  • результати аналізу роботи за минулий рік, під час якого виявлялись недоліки, їх
    причини, шляхи усунення;
  • тему, над якою працює методична комісія;
  • питання, які будуть обговорюватися на педагогічних радах;
  • різноманітну форму проведення засідань (круглий стіл, педагогічна студія, методичний семінар, панорама педагогічних ідей, проблемний семінар);
  • організаційні питання навчального процесу.

Зернини педагогічного досвіду.

Добре організована та вміло поставлена позакласна робота – один з найефективніших засобів пробудження і підтримання в учнів інтересу до вивчення точних дисциплін. Адже саме інтерес є ключем до розвитку здібностей. Для позакласних заходів характерна творча активність, винахідливість. Веселі ігри, конкурси, вікторини значно пожвавлюють вивчення важких предметів. Позакласний захід завжди захоплюючий, нетрадиційний, розвиваючий, веселий. Саме після таких заходів кількість прихильників вивчення точних наук збільшується.

Проведення декади точних наук ( 05.12.16 -14.12.16 )


Наші відкриті уроки та виховні заходи на "Педмайданчику"

logo